Odpowiedzi

2009-11-18T16:52:32+01:00
Moja rodzina a konkretnie moi rodzice przekazywali mi wiarę między innymi dlatego że:
-uczęszczaliśmy razem na Mszę Świętą
-odmawialiśmy wspólnie modlitwy
-gdy byłam małym dzieckiem czytali mi przypowieści o Bogu i jego cudach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:53:19+01:00
Od najmłodszych lat rodzice prowadzali mnie do kościoła,uczuli pierwszych modlitw, a co najważniejsze dali mi chrzest i komunię.Nakazywali jak żyć według Słowa Bożego i dziesięciu przykazań.
2009-11-18T17:00:56+01:00
Rodzina przekazała mi wiarę poprzez wpajanie od najmłodszych lat, że Jezus Chrystus zbawił świat. Dzięki czytaniu Pisma Świętego i wspólnej modlitwie nauczyli mnie wielu rzeczy o Jedynym Bogu i o świętych.