Odpowiedzi

2009-11-18T18:37:58+01:00
Wykuł stos formułek,
wykuł wszystkie wzory
lecz po co je wykuł,
nie wie do tej pory
2009-11-18T18:46:31+01:00
Przed klasówką nie moge wcisnąć się do ławek bo mam kieszenie pełne ściągawek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:51:31+01:00
Na młodośc.
Na starość
Na zdrowie.
Kto powie.
Gdy miną dziesiątki
To powie:
Ach..ten czas
szybko ludzi zmienili
się,

Ściągawek sto.
Zostawił ojoj.
Na biórko przy lampe
Opalaja się
A on na sprawdzianie
Mówi:zostawiłem je!