12 mm sześciennych=___________ dm sześciennych=________m sześciennych
B) 0,8 m sześcienny = 800 ? _____mm szesciennych
c) _______ mm szsciennych =5,55 cm szesciennych -_____ l
d)256 kg=______ dag =0,256 ?
e) _______t =__________kg =_________dag=73 g

3

Odpowiedzi

2009-11-18T16:56:25+01:00
12 mm sześciennych= 120dm sześciennych= 1200m sześciennych
B) 0,8 m sześcienny = 800 mm szesciennych
c) 0,0555mm szsciennych =5,55 cm szesciennych -5500l
d)256 kg= 0,2256dag =0,256 ?
e) t _kg =_________dag=73 g
4 3 4
2009-11-18T17:00:18+01:00
A)0,12 dm szesciennych,0,012m szesciennych
b)800 mm szesciennych
c)50,55 mm szesciennych
d)2556 dag
e)0,000073t=0,073kg=7,3dag
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:39:30+01:00
12 mm³=0,000012dm³=0,000000012m³
B) 0,8 m ³ = 800 dm³=800000000 mm ³
c) 5550 mm ³ =5,55 cm³ =0,00555dm³=0,00555l
d)256 kg=25600dag =0,256 t
e)0,000073t =0,073kg =7,3dag=73 g
4 5 4