Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:04:32+01:00
Syzyfowe prace - Stefan Żeromski (przyjaźń Marcina z Radkiem)

Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński (przyjaźń Alka, Rudego, Zośki)

Oskar i pani Róża - Eric-Emanuel Schmit (przyjaźń Oskara z p. Różą)

Trzej muszkieterowie - Aleksander Dumas

Seria o:
Ani z Zielonego Wzgórza (Lucy Montgomery),
Harrego Pottera (J.K. Rowling)

Samotność w sieci - J.L. Wiśniewski

Mały Książe - Antoine de Saint

Chłopcy z placu broni - Ferenc Molnár

Stowarzyszenie wędrujących dżinsów - Ann Brashares
2009-11-18T17:08:10+01:00
"Mały Książę" Antoine'a de Saint-Exupery'ego
Bolesława Prusa "Lalka"
"Makbet", Szekspir
"Trzej muszkieterowie" Aleksandra Dumasa
Kamienie na szaniec, Aleksandra Kamińskiego,
Harry Potter, Joanne Kathleen Rowling.
Władca Pierścieni, JRR Tolkiena
2009-11-18T17:09:10+01:00
Motyw przyjaźni przewija się w następująccych utworach:
Dzieje Tristana i Izoldy-Józef Bedier
Romeo i Julia- William Szekspir
Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński
Lalka - Bolesław Prus
Mały Książę - Antoine de Saint-Exupéry
Pieśń o Rolandzie -nieznany autor
Przygody Hucka - Mark Twain
Oskar i pani Róża - Eric-Emanuel Schmit
Trzej muszkieterowie - Aleksander Dumas
Ani z Zielonego Wzgórza- Lucy Montgomery
Chłopcy z placu broni - Ferenc Molnár
Stowarzyszenie wędrujących dżinsów - Ann Brashares
Samotność w sieci - J.L. Wiśniewski
Harry Potter- Joanne Kathleen Rowling.
Władca Pierścieni- JRR Tolkiena
Makbet- Szekspir


mam nadzieję, że pomogłam :) ^^