Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:08:50+01:00
Motyw przyjaźni przewija się w następująccych utworach:
Dzieje Tristana i Izoldy-Józef Bedier
Romeo i Julia- William Szekspir
Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński
Lalka - Bolesław Prus
Mały Książę - Antoine de Saint-Exupéry
Pieśń o Rolandzie -nieznany autor
Przygody Hucka - Mark Twain
Oskar i pani Róża - Eric-Emanuel Schmit
Trzej muszkieterowie - Aleksander Dumas
Ani z Zielonego Wzgórza- Lucy Montgomery
Chłopcy z placu broni - Ferenc Molnár
Stowarzyszenie wędrujących dżinsów - Ann Brashares
Samotność w sieci - J.L. Wiśniewski
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T17:14:37+01:00
"Mały Książę" - Antonine de Saint Exupery
"Kamienie na szaniec" - Aleksander Kamiński
"Przyjaciele" - Adam Mickiewicz
"Iliada" - Homer
"Dziady" cz. 2 - Adam Mickiewicz
"Ten obcy" - Irena Jurgielewiczowa
"Chłopcy z placu broni" Ferenc Molnár