Odpowiedzi

2009-11-18T17:01:12+01:00
Moim zdaniem znaczy to ze czlowiek uczy sie na bledach..i czasami dojdzie do wniosku ze tych bledow ma za duzo i zaczyna myslec pozytywnie..wklada cale serce w wykonanie zadania..
2009-11-18T17:02:35+01:00
Że pomimo tego iż życie jest ciężkie nie powinniśmy się poddawać tylko próbować przez nie brąć , choćby wszystko wychodziło nam źle.
Bóg sam nam miesza w życiu , aby potem było nam dobrze.
Nikomu w życiu nie jest łatwo.
Każdy człowiek ma problemy , nawet ten co ma dużo pieniędzy.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:07:11+01:00
Moim zdaniem oznacza to że jak ktoś popełni błąd lub zrobi coś źle ma potem nauczkę. na drugi raz wie że tak to się skończy a nie inaczej i będą takie konsekwncje tego czynu. Nie popełni już tego samego błędu i zastanowi się nad swoim czynem zanim coś zrobi. Czasami ludzie maja "Szczęscie w nie szczęsiu " czyli np jechał na rowerze za szybko i złamał sobie nogę a mógł skręcić kark . Na drugi raz będzie miał już nauczkę(lekcję) i nie popełni tego błędu np. będzie wolniej jeździł