Oblicz wysokość górowania Słońca w Sandomierzu (51º) w dniach:

a) 21 III -...............................................................................................
b) 22 VI - ....................................................................................
c) 22 XII - .........................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T17:08:35+01:00
A) 21 III - 90 - 51 = 39
b) 22 VI - 39 + 23* 27' = 52*27'
c) 22 XII - 39 - 23*27' = 15* 33'


Nie wiem czy oto ci chodzi ale według mnie to jest to ;)
2009-11-18T17:09:59+01:00
A) 90stopni - 51 stopni = 39 stopni
b) 90 stopni - 51 stopni + 23 stopnie 27' = 62 stopni 27'
c) 90 stopni - 51 stopni - 23 stopnie 27' = 15 stopni 33'