Odpowiedzi

2009-11-18T17:07:02+01:00
A)6:1,5=4
b)13,5:1,5=9
c)30:1,5=20
d)151,5:1,5=101
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:08:01+01:00
A) 6 cm
6:1½= 4
zmieszczą się 4 odcinki
b) 13 1/2 cm
13½:1½=9
zmiesci się 9 odcinków
c) 30cm
30:1½=20
zmiesci się 20 odcinków
d) 151 1/2 cm
151½:1½=101
zmiesci się 101 odcinków
2009-11-18T17:14:17+01:00
A.) 6:1½=6:3/2=6×2/3=12/3=4
zmieszczą się 4 odcinki
b.) 13 1/2 : 3/2=27/2 : 3/2=27/2 × 2/3=9
zmieści się 9 odcinków
c.) 30 : 3/2=30 × 2/3=20
zmieści się 20 odcinków
d.) 151 1/2 :3/2=303/2 : 3/2=303/2 × 2/3=101
zmieści się 101 odcinków
7 1 7