Odpowiedzi

2009-11-18T17:06:31+01:00
Maria Składowska-Curie - polka która dostała dwa razy Nagrodę Nobla

Mikołaj Kopernik - jego dzieło wywołało jedną z najważniejszych rewolucji naukowych od czasów starożytnych, nazywaną niekiedy przewrotem kopernikańskim.

Józef piłsudski - dowodził armią krajową w 1 wojnieświatowej
7 2 7
2009-11-18T17:08:21+01:00
Jan Paweł II- wybrałem go ponieważ byl jedyny papieżem polakiem
Maria Skłodowska – Curie-slynna chemiczka odkryła dwa promieiotwurcze pierwaistki palon i rad,otrzymała nagrodę nobla
Lech Wałesa-założył solidarność, przyczynił się do upadku muru berlinskiego
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:16:13+01:00
POLACY Z KTÓRYCH JESTEM DUMNY.
Pierwszym przykładem jest Jan Paweł II czyli Karol Wojtyła.Podziwiam go za odwgę jaką posiadał i za to, że zawsze pomagał ludziom,był blisko nich.Zawsze wspierał dobrą rada i słowem.Kolejną osobą jest Maria Skłodowska-Curie.Opracowała teorię promieniotwórczości i odkryła dwa nowe pierwiastki Rad i Polon za co otrzymała Nagrodę Nobla.Jestem też dumna z Lecha Wałesy.Zaczynał jako elektryk okrtętowy, potem był przywódcą NSZZ "Solidarność" i skończył jako prezydent Polski.Otrzymał Nagrodę Nobla za działalość na rzecz zbliżenia midzy narodami,czyli Pokojową Nagrodę Nobla.
6 4 6