1. Naród, któremu Abraham dał początek;
2. Jest nim Abraham dla wierzących;
3. Pierwszy z sakramentów;
4. Imię Zbawiciela;
8. Zbudował Arkę ;
9. Ziemia, którą otrzymał Abraham;
10. Dał ją Bóg Abrahamowi;
11.Był nim Lot dla Abrahama;


Krzyżóweczka ;P
Za rozwiązanie daję NAJ :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:09:44+01:00
1.Izrael
2.Ojciec
3 chrzest
4.Jezus
8. Noe
9. obiecana
10.Ziemię
11.kuzyn
13 3 13
2009-11-18T17:14:08+01:00
1.Izrael
2. Praojciec ,Ojciec narodów,
3. Chrzest.
4. Jezus
8.Noe
9.Kanaan
10. dał mu imię Abraham ... albo Ziemia Kanaan
11.Lot był bratankiem Abrahama .
8 4 8