Odpowiedzi

2009-11-18T17:15:34+01:00
Własciwosci kwasu siarkowodorowego:
-słaby
- bezbarwny
- trujący
- o zapachu zgniłych jaj
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:16:52+01:00
Siarkowodór łatwo rozpuszcza się w wodzie , jest gazem trującym i bezbarwnym , ma ostry zapach zgnitych jaj . Siarkowodór jest produktem prosesów glinowych białek , występuje w gazach wulkanicznych , w małej ilości jako składnik wód mineralnych .
Kwas siarkowodorowy jest kwaswm słabym . Stosuje się go jako odczytnik laboratoryjny .
1 5 1