Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T09:01:22+01:00
1. Pasja króla Poleandra.
2. Zbudowanie maszyny cyfrowej.
3. Niebezpieczeństwo zagłady planety.


więcej na temat bajki to raczej się nie da
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T10:00:46+01:00
A . Król Polendar miał wielką pasję.
b . Zbudował maszynę Cyfrową.
c . Planecie groziła zaglłada.


faktycznie nie da sie wiecej wydusic z tej bajki
16 1 16