Odpowiedzi

2009-11-18T17:15:08+01:00
A tchawki
b skrzela
c gardziel
d płuca
e worki powietrzne
f płuca


kiszenie ogórków produkcja sera


oddychanie anaerobowe
( glikoliza )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:17:06+01:00
Owady : trawkami
ryby;skrzelami
gady ptaki płazy ssaki -oddychają różno wykształconymi płucami

3.Beztlenowe-Fermentacja
dostarcza mniej energii niż oddychanie tlenowe .
1 5 1