Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T17:13:36+01:00
A) płuca
b)skrzela
c)skrzela
d)płuca
płuca
płuca
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T17:21:18+01:00
1. a) tchawki
b) skrzela
c) płuca
d)płuca
e) płuca
f) płuca

2. fermetacja drożdży w placku - w tedy rośnie

3. anaerobowe
1 5 1
2009-11-18T17:34:40+01:00
1.
a) tchawki
b)skrzela
c)skrzela, błona śluzowa jamy gębowej
d)
e)otwory nosowe,
jama nosowa,
nozdrza,
krtań,
tchawica

3. fermentacja