Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • eXo
  • Rozwiązujący
2009-11-18T17:22:02+01:00
Meine Weihnachtsgrüße fliegen durch die Winternacht,
die haben die Englein für dich nur gebracht!

Frohe Weihnachten wünscht dir deine xxx.



Moje zyczenia świąteczne lecą przez zimową noc,
aniołki przyniosły je (życzenia) tylko dla Ciebie!

Wesolych świąt Bożego Narodzenia życzy Ci twoj/twoja xxx.
2009-11-18T17:21:50+01:00
Ich wunsche (u-umlaut) dir schone(o-umlaut) Weihnachten und und ein glückliches Neues Jahr.....

Życzę ci pięknych Swiąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku....:-)
2009-11-18T17:22:11+01:00
Wir wollen euch wünchen zum Heiliegen Feste vom Schönen das Schönste vom Guten das Beste.

Chcemy Wam życzyć święta najpiekniejszego z najpiekniejszych, najlepszego z najlepszych.

;)