Odpowiedzi

2009-11-18T17:25:30+01:00
Szkodliwe:
mucha tse tse - powoduje śpiączkę afrykańską, malarię.
kleszcz - powoduje chorobę boreliozę.
Pchła -Przenosi bakterie wywołujące dziwę
Mucha- mucha przenosi chorobotwórcze drobnoustroje
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:28:27+01:00
Owady pożyteczne:
pszczoła
biedronka
trzmiele
ważka
mrówka
pająk
gąsienica (nie wiem czy to owad?)
motyl
[więcej nie wymyśle]

Owady szkodliwe:
stonka
komar
mucha
kleszcz
osa
szerszeń
pchła
kornik
Gasienice motyli
Mszyce
43 4 43