Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:47:41+01:00
Pyszczek długi służy do tego aby mugł ryc nory w ziemi .
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T17:55:12+01:00
Łapki tak ułożone, żeby zwierzątko odrzuca ziemię za siebie, łapkami zaopatrzone w dość długie, odgięte do tyłu pazurki.Mają sztywną krótką szyję a spiczasty pyszczek znakomicie rozpycha ziemię.Jego tułów jest walcowaty, a głowa stożkowata i brak małżowin usznych.
1 1 1