Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:22:40+01:00
Jama nosowa nawilża, ogrzewa i oczyszcza powietrze, dlatego też najlepiej oddychac przez nos.
11 4 11
2009-11-18T17:23:01+01:00
Ponieważ oddychajac przez nos oczyszczamy sobie powietrzez dzieki wloskom w nosie
19 4 19
2009-11-18T17:23:41+01:00
Ponieważ jesli oddychamy przez jamę ustną bakterie przedostają się bezpośrednio do układy pokarmowego, gdy oddychamy przez nos to bakterie i mikroby pozostają na drobnych tzw. włoskach w nosie i nie przedostają się dalej



tak mi się wydaję :) mam nadzieje ze pomog łam
7 4 7