Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T17:25:49+01:00
Dziennik - datowane zapiski dotyczące zarzeń bieżących.
Pamiętnik - opowiadanie o wydarzeniach przeszłych ich iczestnika lub świadka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:26:01+01:00
Pamiętnik- w pamiętniku zapisujemy relacje z danego dnia (co się w tym dniu np. wydarzyło)

Dziennik-zapiski z jakiś zdarzeń.
1 3 1
2009-11-18T17:26:34+01:00
Dziennik- zapiski bieżące,rodzaj pamiętnika; gazeta wydawana codziennie

pamiętnik- relacja o zdarzeniach opowiadająca o zdarzeniach z pewnego dystansu czasowego