Odpowiedzi

2009-11-18T17:32:56+01:00
Nabożeństwo Różańcowe
"O Maryjo piękna Pani"
"Usłysz Bożej matki głos"
Madonna z Dzieciątkiem
Gotycka rzeźba Maryi i ciałem Chrystusa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:44:02+01:00
Rzeźby:
Rzeźba Bolesnej Maryi
Maryja z Dzieciątkiem ("Unsere Liebe Frau")

Pielgrzymki:
Piesze na Jasną Górę
do Sanktuariów Maryjnych

Literatura:
Matka Boża,
Cuda Maryjne,
Śluby Jasnogórskie
Mistyczne miasto Boże

Pieśni:
Magnificat
Apel Jasnogórski
Była cicha i piękna
Biech świat cały dzisiaj

Nabożeństwa:
Droga Matki Bolesnej lub po prostu Droga Matki
Wspomnienie Dziewicy Bolesnej w Wielki Piątek
Godzina Matki w Wielką Sobotę
Godzinki

obrazy:
Matka Boża Częstochowska
Matka Boża Tuchowska
2009-11-18T20:35:42+01:00
Pielgrzymki są do Częstochowy tam znajduje sie obraz matki bożej częstochowskiej.

Świeta maryjne : 15 sierpnia , Wniebowzięcie NMP