Koszt przejazdu taksówką należącą do pewnej korporacji składa się ze stałej opłaty w wysokości 4 zł i opłaty za każdy przejechany kilometr wynoszącej 1.40zł. Klientowi zamawiającemu taksówkę telefonicznie udzielany jest 30%rabat. Oblicz, ile zapłaci klient, który wezwie taksówkę telefonicznie i przejedzie 12 km.

2

Odpowiedzi

2009-11-18T17:30:56+01:00
4+12*1.4-30%(4+12*1.4)=20.8-6.24=14.56
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:35:16+01:00
4+(12.1,4)4+16,8=20,8
30% z 20,8+=0,3 * 20,8=6,24
20,8-6,24=14,56
Odp: Klijent za przejazd taksówką zapłaci 14,56zł.