Odpowiedzi

2009-11-18T17:41:47+01:00
Dobry Boże,
Dziękuję Ci za wszystko, co stworzyłeś
Za wszystkie rzeczy,którymi mogę się cieszyc z moimi bliskimi
Dziękuję, że pokazałeś mi, co to szczęście
I pozwoliłeś cieszyc mi się z wszystkich Twoich darów
Dziękuję,że mogę życ tu, na tak wspaniałej Ziemi,którą stworzyłeś
Razem z moimi bliskimi
Amen
3 4 3
2009-11-18T17:43:26+01:00
Bożę dziękuję ci za to, że umacniasz naszą wiarę, że pomagasz niewierzącym uwierzyć i że układasz fundamenty naszej wiary. Twoje objawienia są jak drogowskaz na zakręcie.Twoja dobroć jest nieskończona i właśnie za to pragnę ci podziękować, pomóż nam dążyć do bycia coraz lepszym.
Amen.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:52:51+01:00
Dziękujemy Ci Boże za twe Objawienie!
Każdy człowiek sercem oraz duszą zwraca się ku Tobie,
O Niepowtarzalne i jedyne imię, nazwane Bóg,
I wzywane imieniem Ojca,
Do każdego i do wszystkich przychodzisz
Wysłuchasz każdej naszej prośby i nam pomożesz!
A pełne jest Twoje nauczanie,
Ku niemu skłania się nasz umysł , abyśmy mogli Ciebie zrozumieć
Mowa, abyśmy mogli opowiadać o Tobie i chwalić Ciebie;
Wybrałeś 12 apostołów, abyśmy Ciebie poznali.
Zdobywali wiedzę o Tobie!
Cieszymy się, gdyż zesłałeś Jezusa, aby pomógł nam poznać Ciebie lepiej!
Dziękczynne co kierujemy ku Tobie i jedyne to;
żebyśmy Ciebie poznali.
Jedno tylko mamy pragnienie, abyśmy byli zachowani w poznaniu godności i moralności Bożej!
Nie oczekujemy niczego więcej tylko, abyś o nas pamiętał i kochał nas!
2 3 2