Jest to bardo proste zadanie i trochę mi wstyd, że je dodaje, ale pomóżcie bo ja się tego uczę od podstawówki i nie mogę zapamiętać ;)

Rysunek przedstawia elektroniczną wagę sklepową. Podaj wynik pomiaru masy piłki w gramach i kilogramach.
Piłka waży 25,2 dag

3

Odpowiedzi

2009-11-18T17:40:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:42:50+01:00
1 dag = 10 g
25,2dag=252g
1 dag = 0,01 kg
25,2 dag = 0,252 kg
22 4 22
2009-11-18T17:44:33+01:00
W gramach: 25200g
w kilogramach: 0,252kg
21 3 21