Odpowiedzi

2009-11-18T17:41:03+01:00
2009-11-18T17:41:38+01:00
Danusia-nauczycielka, psycholog (była bardzo wrażliwa), może też ekolog, biolog, jeśli lubiła przyrodę.
Jagienka-bizneswoman ;p, bankowa, gospodyni domowa, kucharka, jako jakaś organizatorka
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:44:09+01:00
A więc tak:
a) Jagienka:
- policjantka
- farmerka
- dżokejka
- pływaczka
b) Danusia:
- modelka
- piosenkarka
- tancerkaa
- stewardessa

mam nadzieje, że się przyda. ;]
14 4 14