Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:02:46+01:00
Berlin
1.Zbiórka pod szkołą, przejazd autokarem do Berlina
2. Odwiedzenie Muzeum Żydowskiego
3. Zwiedzanie Zamku Bellevue
4. Przerwa obiadowa
5. Zwiedzanie Pałacu Charlottenburg
6. Czas wolny, kupowanie pamiątek
7. Zbiórka przy autokarze, powrót do Polski
2009-11-18T18:03:20+01:00
1.Zbiórka przed szkołą o 6.00
2.wyjazd do Łęczycy
3.Zwiedzianie tam"Muzeum diabłów"
4.Pojechanie do Kazimierza Dolnego
5.Zwiedzianie tam pięknego rynku
6.W ostatnim pónkcie mojej wycieczki pojedziemy do Zakopanego gdzie tam zwiedzimy Kórpówki
7.Powród okolo 23.30