Odpowiedzi

2009-11-18T17:48:29+01:00
1.(4+x)²=16+x²-2=16+x²=16x²-2=16x²=14x²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:51:12+01:00
1. (4+x)²=16+x²-2
16+8x+x²=16+x²-2
8x+x²-x²=16-2-16
8x=-2//:8
x=-¼

2.Wyznaczając x ze wzrou 4c+d=2x-a otrzymamy;

4c+d=2x//:2
2c+2/d(to jest ułamek)=x
x=2c=2/d


3.Rozwiązaniem proporcji x-3 x+3 jest liczba z przedziału:
x-3x+3
2x+3
Tego 3 to nie wiem
2009-11-18T17:51:29+01:00
(4+x)²=16+x²-2
16+8x+x²=16+x²-2
8x+x²-x²=16-16-2
8x=-2 /:8
x=-0,25