Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:03:32+01:00
Obraz, nie podoba mi się ponieważ, całość mi się nie komponuje, obraz nie wzbudza u mnie żadnych pozytywnych emocji. Gdy na niego patrzę czuję tylko niechęć. Obraz powinien, wzbudzać zachwyt i inne uczucia w zależności od tego co przedstawia. Sama postać jest bardzo niekorzystnie i nie ładnie przedstawiona. Ten ekspresjonistyczny obraz, jest stawiany na równi z dziełami "Mona Lisa" Leonarda da Vinci i "Słonecznikami" Vincenta van Gogha, lecz moim zdaniem jest to c hańba dla tych wspaniałych obrazów, których perfekcji nie opiszą żadne słowa. Podobno "Krzyk" ma przedstawiać współczesnego człowieka przeszytego bólem egzystencjalnym, lecz ja tu tego nie widzę.
:)
1 1 1
2009-11-18T18:08:50+01:00
Obraz podoba mi się , ponieważ jest bardzo dynamiczny i kolorowy.

Obraz nie podoba mi się , ponieważ twarz krzyczącego człowieka wyglądsa jak twarz upiora, zjawy.
1 1 1
2009-11-18T18:26:10+01:00
Obraz podoba mi się, ponieważ jest bardzo wymowny. Dla jednych będzie to krzyk rozpaczy człowieka. Dla innych będzie to krzyk duszy rozdartej przez los. Co by nie mówić Krzyk Edwarda Muncha jest jednym z najznakomitszych dzieł w historii malarstwa.
1 5 1