Odpowiedzi

2009-11-18T17:48:17+01:00
Sakrament pojednania ma nas nie tylko uwolnić od grzechów, doprowadzić do jedności z Bogiem i Kościołem, lecz ma nas wewnętrznie nawrócić. Pełna przemiana człowieka jest rezultatem zarówno działania łaski Bożej, jak i jego współdziałania z nią. Sakrament pokuty jest sakramentem Bożego miłosierdzia i sakramentem nawrócenia, przemiany człowieka.
wydaje mi sie że tak :)
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:10:17+01:00
Prawdziwe nawrócenie to cos znacznie więcej niż odwrócenie się od zła. To staranie się być dobrym, nie grzeszyć. Jedyny sposób na to by nie grzeszyć to nauczyć się kochać.
35 3 35