Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:45:58+01:00
Boże, to ty zesłałeś nam swojego jedynego Syna Jezusa i to Ty sprawujesz nad nami ciągłą opiekę. Dziękujemy Ci za to, że jesteś z nami i ujawniłeś nam swoją obecność, abyśmy nie żyli w niewiedzy. Ty dajesz nam życie i zbawienie. Dziękujemy Ci i pragniemy trafić do Twego domu w niebie.
Amen
2 5 2
2009-11-18T21:38:38+01:00
Objawienie modlitwy w Starym Testamencie wpisuje się między upadek i podźwignięcie człowieka, między bolesne wołanie Boga do swych pierwszych dzieci: "Gdzie jesteś?... Dlaczego to uczyniłaś?" (Rdz 3, 9. 13) i odpowiedź Jedynego Syna przychodzącego na świat: "Oto idę, abym spełniał wolę Twoją, Boże": (Hbr 10, 5-7). Modlitwa jest więc złączona z historią ludzi, jest związkiem z Bogiem w wydarzeniach historii.
1 2 1