Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kreo
  • Początkujący
2009-11-18T17:46:56+01:00
Moim zdaniem nie mogą, ponieważ sami nie są lepsi od innych, a poza tym też nie chcieliby być lekceważeni i wyśmiewani, a z czasem rolę mogą się odwrócić.
1 4 1
2009-11-18T17:47:48+01:00
Moim zdaniem inni ludzi nie mogą wyśmiewać się z innych ani ich lekceważyć ponieważ nie jest to miłe. Być może są bardzo wrażliwi i mogą to sobie wziąć do serca.
1 3 1