Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:58:01+01:00
816 735 to 1 cała i 81 / 735a to = 1 całą i 27 / 245
234 144 to 1 cała i 90 / 144 a to =1 cała i 45 / 72
936 770 to 1 cała i 166 / 770 a to = 1 cała i 83 /385
286 108 to 2 całe i 178 / 108 a to = 2 całe i 89 / 54
1 5 1
2009-11-18T17:58:21+01:00
816 735 to 1 i 81 / 735 = 1 i 27 / 245
234 144 to 1 i 90 / 144 =1 i 45 / 72
936 770 to 1 i 166 / 770 = 1 i 83 /385
286 108 to 2 i 178 / 108 = 2 i 89 / 54
1 5 1