1)Ja nie byłam w szkole wczoraj
2)Tomek złamał nogę
3)czy ty umyłes naczynia
4)My nie byliśmy w Hiszpani na wakacjach
5) Ja zrobiłam zadanie domowe wczoraj
6)czy ania była w kinie 2 tygodnie temu
7) moja mama stała się gwaizdą
8)ted ugotował obiad w zesżły poniedziałek
9)moja siostra posprzątała pokój
10)Czy ty przyniosłaś kwiatki
to ma być w czasie Past Simple

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:52:29+01:00
1) I wasn't at school yesterday.
2) Tom broke leg.
3) Did you do the dishes?
4) We weren't in Spain at vacations.
5) I did my homework yesterday.
6) Was Anna at the cinema 2 weeks ago?
7) My mother became a star.
8) Ted cooked dinner on last Monday.
9) My sister cleaned room.
10) Did you bring flowers?
2009-11-18T17:52:45+01:00



I wasn't be in the school yesterday.
2.tomek broke leg
3did you wash naczynia ?xd
4we didn;'t be in spain in the summer
5I did homework yesterday
6 did ania was in the cinema two weeks ago?


i tak dalej nie wiem czy to dobrze xd

wzór jest taki ! ;
osoba=czasownik/2 forma albo + ed !!!!