Odpowiedzi

2009-11-18T17:49:29+01:00
Podczas przyjmowania komuni ?
w kościele
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:52:26+01:00
Myślimy że nigdy nie możemy spotkać się z Jezusem, jednak codziennie się z nim spotykamy, lecz go nie widzimy.
Z Jezusem Zmartwychwstałym mogę spotkać się uczeszczając do komunii świętej, oraz modlić się w nabożeństwach niedzielnych, gdyż msza święta niedzielna symbolizuje zmartwychwstanie Jezusa.
W komunii świętej Jezus oddaje nam się cały, w postaci zmartwychwstałego, w spowiedzi świętej także.
Uczęszczajmy do komunii jak najczęściej aby byc w łącznosci z Jezusem Chrystusem Zmartwychwstałym,który umarł za nasze grzechy.
4 4 4