Podaj 3 argumenty do rozprawki na temat:
'' pomoc kolezenska - zwyczaj pozyteczny i piekny''
w postaci krotkich zdan pojedynczych, ktore bd mogl rozwinac w rozwinieciu.

tylko jakies madree ..i mozna powiedziec jakbym to mogla rozwinac, to dam najlepsza.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:53:50+01:00
Pomagając kolegom z klasy np. w nauce zdobywamy nowych przyjaciół..
Pomagając sami powtarzamy materiał. itp.
2009-11-18T18:13:09+01:00
- polepsza znajomość
- ta osoba się "odpłaci"
- są punkty na zadane.pl xD
2009-11-18T19:10:09+01:00
-zdobywamy nowe informacje , doswiadczenia
-sami mozemy kiedys potrzebowac czyjejs pomocy
- poprzez pomoc kolega mozemy nawiazac prawdziwe przyjaznie badz znajomosci