Jak rozmnażają się drożdże ? str.19, odświadczenie, Puls życia 1
Wykonanie:
1. Wymieszaj mleko z cukrem i niewielką ilością drożdży
2. Po kilkunastu minutach sporządź z roztworu prepearat mikroskopowy
3. Zaobserwuj i narysuj komórki drożdży
Powiększenia preparatu: .............................................

To jest doświadczenie z biologii "Puls życia" Nowej Ery ze strony 19 . Rysunek albo mi opiszcie, albo przeslijcioe załącznik, moze ktoś to już miał ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:13:27+01:00
Drożdże rozmnażają się przez pączkowanie.
38 3 38
2009-11-18T20:06:53+01:00
Mam tylko wniosek...

Wniosek:
Drożdże rozmnażają się prze pączkowanie.
32 4 32
powiększenie preparatu nastąpiło