1.Dlaczego zawartość schowka ulega usunięciu, gdy wyłączymy komputer?
2.Podaj dwa poznane sposoby umieszczania fragmentu rysunku w schowku. Czy w obydwu przypadkach otrzymasz taki sam rezultat na rysunku oryginalnym
3.Czym różni się usuwanie fragmentu rysunku za pomocą gumki od kasowania z wykorzystaniem operacju wycinania? Wyjaśnij różnicę?
4. Kiedy zawartość schowka zostanie usunięta bądź zamieniona?

3

Odpowiedzi

2009-11-18T17:58:55+01:00
1. Ponieważ zapisuje się ona w pamięci ram a każde wyłączenie komputera usuwa zawartość ram.
2. Prawym przyciskiem kopiuj do schowka lub po prostu skopiować normalnie.
15 2 15
2009-11-18T18:20:37+01:00
1. Schowek nie jest pamięcią trwałą, także dokument w nim nie ulega zapisowi po wyłączeniu komputera.
4. Wtedy, kiedy skopiujemy lub wytniemy coś do schowka.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:19:51+01:00
1. Poniewaz schowek nie przechowuje trwale plików, gdy wyłączając komputer te wiadomosci które pozostały w schowku ulegają usunięciu.
2.Najeżdżając kursorem na plik graficzny i prawym przyciskiem myszy wcisnąc polecenie "Kopiuj"... Bądź zaznaczając tylko plik graficzny i użyć skrótu "cltr+c"
3.Gumka usuwa różnego kształtu obszary a operacja wycinania polega na usunięciu dużej ilosci rysunku.
5.Zawartość schowka zostanie zmieniona gdy skopiujemy inny tekst bądź obszar rysunku... A zawartość schowka usuwa sie pod wplywen wyłączenia komputera bądz nacisniecia prawego przycisku myszy i naciscniecia komendy "Usuń".
15 4 15