Odpowiedzi

2009-11-18T17:54:42+01:00
Boże, dziękuje Ci za to, że jesteś obok mnie i kochanej rodziny. Dziękuje Ci za nią moją najukochanszą rodzine, ona dodaje mi sił, miłości oraz uśmiechu na twarzy.Dziękuje Ci Boże,że nie musze być w domu dziecka, ze nie jestem samotny i niemam uśmiechu na mojej twarzy.Dziekuje Ci najmocniej Panie proszę Cię o zrowie dla mojej rodziny. Amen.
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:55:13+01:00
Panie Boże, proszę spraw, aby moja rodzina była zawsze zdrowa. Nie dopuść, by przytrafiło im się coś złego. Nie dopuśc również ich przedwczesnej śmierci. Spraw, abyśmy żyli wszyscy razem w zgodzie, miłości i pokoju i aby nigdy niczego nam nie zabrakło. Proszę Cię również o roztoczenie opieki nad nimi. Amen.
50 4 50