Odpowiedzi

2009-11-18T17:52:57+01:00
Wydobywanie surowców z tamtych rejonów byłoby dużym wyzwaniem technologicznym, ponieważ są one ukryte bardzo głęboko pod powierzchnią Ziemi (położenie na Platformie Wschodnioeuropejskiej). Czyli byłoby bardzo drogo.

Po drugie są to obszary cenne ekologicznie. Złoża surowców występują tam pod parkami krajobrazowymi i narodowymi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:58:07+01:00
Rejon północno - wschodni jest rejonem gdzie występuje wiele parków narodowych które są pod ochroną i wydobywanie rudy żelaza która występuje na dużych głębokościach na pewno było by nie opłacalne oraz doprowadziło do niszczenia parków
Poza tym wcześniej nie było Polski na to stać
1 5 1
2009-11-18T17:58:25+01:00
Po pierwsze wydobywanie surowców z tamtych rejonów byłoby dużym wyzwaniem technologicznym, ponieważ są one ukryte bardzo głęboko pod powierzchnią Ziemi (położenie na Platformie Wschodnioeuropejskiej). Czyli byłoby bardzo drogo.

Po drugie są to obszary cenne ekologicznie. Złoża surowców występują tam pod parkami krajobrazowymi i narodowymi.