Odpowiedzi

2009-11-18T17:55:46+01:00
Lp.
M.pisklę kwiat
D.pisklęta kwiatu
C.pisklętowi kwiatowi
B.pisklę kwiat
N.pisklętem kwiatem
Ms.pisklęciu kwiecie
W.pisklę! kwiat!
lm.
M.pisklęta kwiaty
D.piskląt kwiatów
C.pisklętom kwiatom
B.pisklęta kwiaty
N.pisklętami kwiatami
Ms.pisklętach kwiatach
W. pisklęta! kwiaty!!!
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:58:31+01:00
Pisklę
lp
M. pisklę
D. pisklęcia
C. pisklęciu
B. pisklę
N. pisklęciem
Ms. pisklęciu
W. Pisklę

lm
M. pisklęta
D. piskląt
C. pisklętom
B. pisklęta
N. pisklętami
Ms. pisklęciach
W. pisklęta

Kwiat
lp
M. kwiat
D. kwiata
C. kwiatu
B. kwiat
N. kwiatem
Ms. kwiecie
W. kwiecie

lm
M. kwiaty
D. kwiatów
C. kwiatom
B. kwiaty
N. kwiatami
Ms. kwiatach
W. kwiaty
3 3 3
2009-11-18T18:00:27+01:00
Pisklę
l. poj.
M. pisklę
D. pisklęcia
C. pisklęciu
B. pisklę
N. pisklęciem
Msc. pisklęciu
W. pisklę
l.mn.
M. pisklęcia
D. piskląt
C. pisklętom
B. pisklęta
N. pisklętami
Msc. pisklętach
W. pisklęta

kwiat
l.poj.
M. kwiat
D. kwiatu
C. kwiatu
B. kwiat
N. kwiatem
Msc. kwiecie
W. kwiecie
l.mn.
M. kwiaty
D. kwiatów
C. kwiatom
B. kwiaty
N. kwiatami
Msc. kwiatach
W. kwiaty
2 4 2