1.Przetłumacz przymiotniki na język polski.Nastepnie zdecyduj ,które słowa wyrażają pozytywne ,a które negatywne cechy charakteru .
geduldig-
ungerecht-
intoletant-
unsympathisch-
nervos-
tolerant-
konsequent-
streng-
gerecht-
nett-

Positiv
-
-
-
-
-

Negativ
-
-
-
-
-
2.Napisz jakie cechy charakteru ma idealny nauczyciel:
Der ideale lehrer ist...............
3.
Das ist eine.................(zupa)
Das ist eine.................(płyta)
DAs ist ein.................. (film lub foto)
Das ist ein..................(telefon)

2

Odpowiedzi

2009-11-18T18:02:22+01:00
Geduldig - cierpliwie
ungerecht - bezpodstawnego
intoletant - intoletant
unsympathisch - nieprzychylny
nervos -
tolerant - tolerancyjny
konsequent - konsekwentnie
streng - ściśle
gerecht - uczciwy
nett - fajny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:02:45+01:00
1. cierpliwy
2. niesprawiedliwy
3. nietolerancyjny
4. niesympatyczny
5. nerwowy
6. tolerancyjny
7. konsekwentny
8. surowy
9. sprawiedliwy
10. miły
Positiv: 1,6,7,9,10.
Negativ: 1,1,2,4,5,8.

Der ideale lehrer ist gerecht, tolerant, tool und nett.

Das ist eine Suppe(zupa)
Das ist eine Platte(płyta)
DAs ist ein Film oder Foto(film lub foto)
Das ist ein Telefon(telefon)


2 5 2