Odpowiedzi

2009-11-18T17:56:51+01:00
Od Spartan mógłbym się nauczyć wielu rzeczy takich jak: walka, odwaga, męstwo, bohaterstwo, szlachetność, chęć walki.
2009-11-18T17:58:40+01:00
Przygotowywali by cię do pełnienia nowych funkcji w państwie. Głównie chodziło o obronę państwa i szkoleniu nowych żołnieży
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:58:57+01:00
Przedewszystkim od Spartan można nauczyć się dyyscypliny, walki i odwagi.
Jak wiadomo Spartanie idąc na wojne szli świetnie przygotowani bojowo, zawsze mieli znakomite morale. Nie dopuszczano u nich niechlujstwa w tym co się robi ani lenistwa. Każdy był przygotowany do wojny. Dyscyplina była podstawą, na której opierało się wszystko inne. Chłopcy zostawali odbierani matkom aby szkolili się w walce.

To chyba tyle, krótkie ale na temat

;)
1 3 1