Odpowiedzi

2009-11-18T18:04:33+01:00
` . Mogłabym np . być dla nich milsza , pomagać w obowiązkach domowych , sprawiać im dużo przyjemności . Rodzicom na pewno byłoby miło gdybym była z nimi szczera i nie okłamywała ich . Najważniejsze dla rodziców jest jednak , żeby byli kochani przez swoje pociechy . Właśnie w taki sposób możne uszczęśliwiać rodziców . ; ))
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:06:04+01:00
Na pewno pokazać rodzicom , że są oni doceniani przez nas .
Że mają dla kogo żyć .
Pamiętać o ich urodzinach , rocznicy ślubu i imieninach .
Można też pomagać w porządkach codziennych lub na święta .
Pokazać im , że się ich kocha dać im radość do życia .
Umilić im życie bez kłamstw i oszustw . Przynosić same szóstki i piątki ze szkoły .Doceniać ich ciężką pracę i to co dla nas robią .
Rodzice chcą żeby ich pociechy były szczęśliwe , okazałabym im to w postaci bardzo miłych gestów .
i nie wpadać w żadne nałogi . :)))
28 4 28
  • sar
  • Rozwiązujący
2009-11-18T19:16:18+01:00
Napewno rodzice byliby zadowoleni gdyby dzieci ich doceniały i pomagały.Największym szczęściem dla rodziców jest kiedy ich dzieci odnoszą sukcesy i dawaja i powody do dumy.Napewno rodzice są zmęczeni ciągłą pracą,utrzymywaniem domu i zmaganiami z życiem codziennym.Napewno bardzo ucieszyła by ich jakaś egzotyczna wycieczka.Byłaby odskocznią od szarej rzeczywistości.Przedewszystkim dzieci powinny okazywać im miłość i wsparcie.
47 4 47