Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T17:59:51+01:00
Nie jestem pewny,ale masz:
Mogę modlić się,próbować nawrócić się,naprawić błędy jakie ktoś popełnił,pomagać kościołowi,pomagać rodzinie i przyjaciołom
2 5 2
2009-11-18T21:21:42+01:00
Trzeba zachowywać się jak Maryja tzn, że byś wiernym Bogu zawsze. Maryja byłą matką Chrystusa. Była wolna od grzechu pierworodnego, zawsze słuchała i rozważała słowa Jezusa w swoim sercu. Trzeba i nam byś tak samo wierną kobietą tak jak ona, by dobrze było nam z Bogiem
2 4 2