Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:00:22+01:00
Nakazałbym używać jednego języka. zakazałbym zanieczyszczać powietrze i środowisko. usunąłbym lepra i Kaczyńskiego. zrobił jeden kraj.
21 3 21
2009-11-18T18:12:24+01:00
• Po pierwsze pomogłabym bezdomnym ludziom .

• Po drugie usunęła wszystkie niepotrzebne fabryki zatruwające atmosferę .

• Po trzecie organizowała zbiórki na rzecz głodnych i opuszczonych ludzi bądź zwierząt .



` Mam nadzieję , że Ci ta odpowiedź pomoże . Powodzenia . ; ]]
22 4 22