Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:02:03+01:00
Wolność słowa to nie jest mówienie co się komu podoba gdyż można w tenże sposób naruszyć czyjeś prawa- w ten sposób Twoja wolność ogranicza wolność innych co jest niezgodne z ideą wolności.
1 1 1
2009-11-18T18:06:29+01:00
MOIM ZDANIEM WOLNOŚC SLOWA TO NIE TYLKO WYRAŻANIE SWOJEJ OPINI, ALE TAKŻE JAKBY PANOWANIE NAD TYM CO I JAK SIĘ MÓWI. NIE KAŻDA ODPOWIEDŹ WYRAŻONA "OD TAK SOBIE" MOŻE BYĆ DOBRĄ W STOSUNKU DO OSOBY DO KTÓREJ O TYM MÓWIMY. TAKŻE MÓWIENIE TEGO CO SIĘ KOMU ŻYWNIE PODOBA JEST DLA MNIE ZŁYM PRZYKLADEM WOLNOŚCI SLOWA.

MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM :) POZDRAWIAM
2 3 2
2009-11-18T18:27:02+01:00
Mi się wydje że wolność słowa to mówienie to co się komu podoba,ale terz w niektórych sprawach musimy troche się chamować.
2 3 2