Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:01:53+01:00
W osiadłym trybie życia ludzie mieli stałe domy, wszystko mieli umieszczone w jednym miejscu.W wędrownym trybie życia nie mają stałego miejsca pobytu. Przenoszą cały swój dorobek wraz ze sobą.
1 4 1
2009-11-18T18:04:11+01:00
Koczowniczy(wędrowny)tryb zycia polegał na ciągłym przemieszczaniu się.Ludzie prowadzący ten typ życia nie mieszkali ciągle w tym samym miejscu.Kiedy skończyło się jedzeniu lub coś innego zmusiło ich do tego przemieszczali się w inne miejsce i znowu.

Osiadły tryb życia-ludzie mieszkający w tym samym miejscu cały czas(no mogą się przeprowadzać),uprawiają pole itp.
1 4 1
2009-11-18T18:04:21+01:00
Osiadly tryb zycia byl jest to tryb,ktory polega na osiedzeniu sie w jednym miejscu.Tryb zycia wedrowny oznacza takze tak zwane koczowanie,polegal na wedrowaniu i osadzaniu sie co chwile w innym miejscu.Te tryby roznia sie tym,ze lepiej osadzic sie w jednym miejscu niz w wielu innych,a sie wtedy wiecej czasu na ugospodarowanie izby mieszkalnej,a przy trybie koczowniczym nie mozna.