Na podstawie poniższego tekstu oceń czy binturong jest zwierzęciem.opowiedź uzasadnij dwoma argumentami. binturonga można spotkać w południowo wschodniej azji przemieszcza sie powoli po pniach drzew za pomocą czterech łap i ogona żywi sie głównie owocami i jajami

3

Odpowiedzi

2009-11-18T18:03:13+01:00
Jest zwierzęciem,ponieważ ma cztery łapy,a człowiek ma nogi i tylko dwie i ma ogon,a człowiek go niema
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:03:21+01:00
2009-11-18T18:04:31+01:00
Tak, jest zwierzęciem, bo:
1. "Przemieszcza się (...)za pomocą czterech łap" - człowiek ma nogi
2. ogon - ...
2 2 2