Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:16:28+01:00
1. Jest wielu chrześcijan, którzy nie szanują eucharystii ponieważ uważają, że jej nie potrzebują. Prawdziwy chrześcijanin po przyjęciu eucharystii jest wolny od grzechów lekkich z których nie ma obowiązku się spowiadać ponieważ gładzi je właśnie eucharystia.
2. Eucharystia jest pamiątką ostatniej wieczerzy więc chrześcijanie powinni mieć do niej szacunek. Jest ona ciałem Jezusa tak jak wino jest jego krwią.
3. Ponieważ chrześcijanie pochłonięci są światową gonitwą za bogactwem nie uwzględniając bogactwa duchowego.
4. Będę przystępować do spowiedzi co pierwszy piątek miesiąca przyjmując komunię na mszy. Będę także zachęcał do tego swoich znajomych.


1 5 1
2009-11-18T18:37:48+01:00
1. Jest wielu chrześcijan, którzy nie szanują eucharystii ponieważ uważają, że jej nie potrzebują. Prawdziwy chrześcijanin po przyjęciu eucharystii jest wolny od grzechów lekkich z których nie ma obowiązku się spowiadać ponieważ gładzi je właśnie eucharystia.
2. Eucharystia jest pamiątką ostatniej wieczerzy więc chrześcijanie powinni mieć do niej szacunek. Jest ona ciałem Jezusa tak jak wino jest jego krwią.
3. Ponieważ chrześcijanie pochłonięci są powiększaniem swego bogactwa nie myśląc o bogactwie duchowym .
4. Będę przystępować do spowiedzi co pierwszy piątek miesiąca przyjmując komunię na mszy. Będę także zachęcał do tego swoich znajomych, krewnych,i innych.