1) Każdy gracz w przypadającej na niego kolejce rzuca dwa razy kostką do gry; wynik pierwszego rzutu zapisuje jako licznik, a wynik drugiego jako mianownik ułamka.
2) Gracze ustalają liczbę kolejek i wykonują na zmianę rzuty.
3) Po wszystkich kolejkach gracze dodają ułamki. Wygrywa ten, który otrzymał największą sumę ułamków.

b) Jaką największa, a jaką najmniejszą sumę ułamków można otrzymać, wyrzucając w trzech kolejkach (czyli w sześciu rzutach) za każdym razem inną liczbę oczek?
rozwiązanie do b) 1 i 19/60

2

Odpowiedzi

2009-11-18T18:06:44+01:00
No już podałeś odpowiedź nie?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:14:23+01:00
Gercioh ma racje już podałeś odpowiedz, więc o co ci chodzi?
2 3 2