Odpowiedzi

2009-11-18T18:07:38+01:00
A)-jedności
106
14
6
100
0

b)-dziesiętnych
105,8
14,3
0,6
99,8
0,0

c)-setne
105,76
14,28
0,56
99,84
0,09
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T18:08:23+01:00
Do jedności:
106
14
1
100
0

Do dziesietnych:
105,8
14,3
0,6
99,8
0,1

Do setnych
105,76
14,28
0,56
99,84
0,09
2009-11-18T18:08:47+01:00
Prosze rozwiazcie
zaokraglenie do jednosci,zaokraglenie do dziesietnych,zaokraglenie do setnych;
105,758,106,105,8
14,282,14,14,300
0,555,1,0,6
99,841,100,99,9
0,0888,0,